Bill Roper – Flagship Studios vezérigazgató
Bill Roper egy elismert személyiség a játékiparban világszerte, tizenhárom éve dolgozik a szakmában azért, hogy olyan remekművekkel játszhassunk mint a Warcraft, a Starcraft, illetve a Diablo szériák.
A Blizzard igazgatója volt 1994-2003-ig, és a Blizzard Northnak az alelnöke, az ö kezében futott össze az összes szál, irányította a fejlesztő csapatott, felügyelte a külföldi projecteket. Szinkronszínészi munkákat is végzett, ö kölcsönözte a hangját több szereplőnek is a Starcraft, Warcraft, és a Diablo játékokban.
Miután távozott a Blizzardtol megalapította a Flagship Studiost társaival együtt, név szerint:
Max Schaefer, Eric Schaefer, és David Brevik. Elkezdték fejleszteni a Hellgate:Londont, és a Mythost, jelenleg erre a két játékra fektetik a legtöbb hangsúlyt.
Bill a Californiai Egyetemen végezte el tanulmányait mint kereskedelmi szinkronszínész, illetve zeneszerző.
Ha van egy kis szabadideje akkor azt feleségével, a macskájával, három kutyájával és az öt autójával tölti.
Eric Schaefer – Kreatív igazgató
Erich egy 13 éve játékfejlesztői pályán tevékenykedő veterán. Mielőtt 2003-ban csatlakozott a Flagship Studioshoz, a Blizzard North alelnöke volt. Több mint 7 éven keresztül a Blizzard Entertainment igazgatójaként üzleti és kreativitási szempontból is a legbefolyásosabb volt.
Erich többek között projekt vezető, design vezető és art vezető volt a Diablo 1 és 2 munkálataiban. Erich fontos szerepet játszott a Blizzard ingyenes online játékának, a Battle.net interfészének és struktúrájának designjában.
1993 szeptemberében megalapította a Codor Inc-t bátyjával Max Schaefer-rel és barátjával, David Brevik-kel. A Condor Inc-t 1996 júniusban Blizzard North-ra keresztelték át, amikor a céget a Blizzard Entertainment tulajdonosai felvásárolták. A Condor Inc korai napjaiban Eric művészeti és design vezető volt a Justice League task Force és Quarterback Club Football munkálataiban.
Eric rajongója a világ bármely tájáról érkező, fordulatos akció, sci-fi és horror filmeknek, ha nem éppen aktuális kedvenc játékával játszik, gyakran rajtakaphatjuk amint ezeket a filmeket nézi.
David Brevik – Látványért felelős igazgató
David 30 éve űzi a játékipart, kezdve karrierjét technikai igazgatóként az Iguana Entertainment-nél mielőtt elhagyta a céget hogy létrehozza a Condor, Inc-t.
Flagship Studioshoz való kerülése előtt hét évet töltött a Blizzard North elnökeként, valamint a Blizzard Entertainment igazgatójaként. Számos kül- és belföldi csapat projektjének tagjaként páratlan látásmódot és értelmet mutatott a Blizzard játékainak designjában és technológiájában, különösen a Diablo sorozatban. David volt a projekt vezetője, a design vezető és a programozási vezető a Diablo I-nél és II-nél.
Fontos szerepet játszott az ingyenes neten játszható Blizzard játékok szolgáltatójának kezdeti és ismétlődő szerkezeti designjában, pl. Battle.net, ami a eredeti Diabloval indult el. 1993 szeptemberében, Brevik megalapította a Condor, Inc-t, barátaival Erich és max Schaefer-rel.
A céget később újranevezték Blizzard North-ra, mikor a Blizzard Entertainment tulajdonosai feévásárolták 1996 júniusában. David a Condor Inc korai napjaiban programozási és design vezető volt a Justice League ask Force és Quarterback Club Football játékoknál.
A Flagship Studios termein kívül David egy mohó MMORPG játékos. Gyakran 3 különálló accountja is van.
Kenneth Williams – Gazdasági igazgató
Kenneth Williams közel egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik a játékiparban, s dolgozott már az Üzleti Fejlesztések és Műveletek Igazgatójaként és a producerként is a Blizzard North-nál. Mielőtt kilépett volna, hogy részt vegyen a Flagship Studios megalapításában, Williams volt a Producere a nagyon-korai Diablo II v1.10-nek, miközben még a részleg üzleti ügyleteit is intézte. Williams volt a Producere és Lokalicáiós Prodecere mind a Diablo II-nek, és a Diablo II: Lord of Destruction-nek, továbbá tagja volt a Helyi Szállítási Csoportnak a Diablo II: Lord of Destruction esetében, amely csapat egyidejűleg felelős volt a termék szállításáért, 15 országba, 9 nyelven. Továbbá további tervekkel állt elő az eredeti Diablo-hoz. 1995-től kezdve Kenneth vezette a Condor üzleteit, lehetővé téve az alapítóknak, hogy nagyszerű játékok készítésére tudjanak összpontosítani.
Ez a sikeres felépítés és az eredeti Diablo-n végzett munkája vezetett a Condor felvásárlásához, ahol Kenneth felelős volt még az egyesülési folyamatért a Davidson & Associates –el, 1996-ban. A felvásárlás után Kenneth volt a felelős a vezető műveletek minden mozzanatáért a Blizzard North-nál, beleértve a költségvetés elkészítését és felügyelését, az üzleti tárgyalások lefolytatását, minden vásárlás és a könyvelés kezelését, továbbá a humánerőforrás-kezelését, beleértve ebbe az alkalmazottak bevándorlási helyzetét és az IT szakasz és létesítmények vezetésének ellenőrzését.
Mielőtt belépett volna a játékiparba, Kenneth Williams a Los Angeles-i Loyola Jogi Iskolában szerezte meg jogi diplomáját 1993-ban. Kenett továbbá óriási baseball rajongó és amikor nem az irodában van, általában megtalálható egy San Francisco Giants meccsen, ahol tisztán kimondja véleményét Barry Bond játékával és hazafutásinak mennyiségével kapcsolatban.
És még csak ne is kérdezzük őt BALCO-ról.
Max Schaefer – Operatív igazgató
Max Schaefer egy tizenhárom éve működő szórakoztatóipari veterán, a Blizzard North alelnökeként, és a Blizzard Entertainment igazgatójaként dolgozott, mielőtt megalakult a Flagship Sutidos.
Tagja volt különböző belső projektfelügyelő csapatoknak, gondoskodva számos Blizzard játékról. Max közreműködött az eredeti Diablo művészeti tervezésében is, miközben egyidejűleg egy másik címen is dolgozott. Átvette a felelősséget a Diablo II Projekt-, Design- és Környezet-tervező – Igazgatójaként, és ő volt a vezető producere a Diablo II: Lord of Destruction-nek, és kulcsszerepe volt ennek tervezésében is.
1993 szeptemberében Max Schaefer öccsével, Erich-kel és barátjával David Breik-kel megalapította a Condor Inc.-t. A Condor-t átnevezték Blizzard North-á, mikor a vállalkozást megszerezték a Blizzard Enternainment tulajdonosai 1996 júniusában.
Max többi munkája a Condor korai életében magában foglalta a Művészeti és Tervező Vezető posztját a Justice League, Task Force és Quarterback Club Football játékokban, mint ahogy az is, hogy Projekt és Művészeti Vezetője volt egy sarokkőnek számító foci-cím létrehozásában, amit az M2-es játékplatform indulására készítettek.
Amikor Max nem effekt- és környezet-készítéssel van elfoglalva, akkor az idejét megosztja az otthonában található számos húsevő növény és a hokipálya uralma között (ez utóbbit a bajnok görkorcsolya-hoki csapatával teszi).
Peter Hu – Technológiai igazgató
Peter Hu kilenc éve dolgozik a játékiparban.
Dolgozott főprogramozóként a Diablo-franchise legutóbbi kiadásán, és nemrégiben ő volt a Vezető Programozója a legkorábbi 1.10-es javításnak a Diablo II-höz. A munkája a Diablo sorozaton magában foglalja a programozást és a technikai tervezést, ennek nyomai találhatók meg a véletlen szintgenerálásban, a játékos és a szörnyek képességeiben, a véletlen tárgydobásban és az erőkben, a kliens/szerver adatáramlásban, a szörnyek MI-jében, a küldetések logikájában, a különleges effektekben, és a teljes játszhatóságban és egyensúlyban.
Peter programozó volt a Diablo II-ben és a Diablo II kiegészítőjében, Lord of Destruction-ban is, majd a sorozat folyamatban levő tartalmainak készítésében is részt vett, mint ahogy a készülő projektekben is éleselméjűséget mutatott programozás és design szempontjából.
Rendszerint együtt dolgozott a programozókkal a projekt különböző szakaszaiban és megszervezte az új tartalmak létrehozását és integrálását a játékba. Mielőtt csatlakozott a Blizzard North-hoz, Peter Vezető Programozóként dolgozott néhány projekten a 3DO-nál.
Peter egy talány, s a céljai vagy szokásai az irodán kívül teljes, totális titkok.
Tyler Thompson – Technológiai igazgató
Tyler Thompson egy tizenhét éve működő játékipari veterán, aki dolgozott a Diablo sorozaton beleértve a programozását és technikai megtervezését a véletlen szintgenerálásnak, a játékos és az ellenfelek képességeinek, az ütközéseknek és az útkeresésnek, a kliens/szerver összehangolásnak, a szörnyek MI-jének, pályaelrendező eszközöknek, a tartalomkészítő eszközöknek, a küldetéseknek és a különleges effektusoknak a készítését és játékba való implementálását.
Tyler prgramozó volt a Diablo II-ben majd felkerült a Projekt Vezető posztjába a Diablo II: Lord of Destruction készítésénél. Rendszeresen dolgozott a programozók csapatával és megszervezte a művészeti tartalmak és programelemek kivitelezését és a játékba való beépítését.
Tyler dolgozott továbbá néhány projekten a játékos képességek, a szörnyetegek viselkedése és küldetéstervezés területén, és dolgozott projektfelügyelő csapatokban a Warcraft III és World of Warcraft játékoknál is.
Amikor nem dolgozik szokatlan bináris mágiával, Tyler korongokat állítgat meg 1337-es számú gólszerző képességével, több este egy héten, különböző hoki ligákban a nagyobbik Bay Area körül.
Azt állítja, hogy nem ismeri Tyler Durden-t.
Phil Shenk – Művészeti igazgató
Phil Shenk nyolc éve dolgozik a játékiparban. Legutóbb Vezető Karaktertervezőként és concept artis-ként dolgozott, miközben közreműködött a tervezésben és történettervezésében egy be-nem-jelentett projekten a Blizzard North-nál.
A munkája a Diablo-sorozatban hozzájárult a karakterek és szörnyek kinézetéhez és hanghordozásához a játékokban, és egyedülálló stílusa azonnal felismerhető a játékosoknak világszerte.
Phil Vezető Karaktertervező volt a Diablo II-ben, és Művészeti Igazgatója volt a Lord of Destruction kiegészítőnek. Továbbá ő szervezte meg azt a folyamatot, amely abban volt érintett, ahogyan keresztül vitték a karakterrajzokat a tervezési fázisból kész fázisba, majd pedig beleolvasztották a játékba. Ugyanakkor együttműködött a csapat technikai és tervező részeivel, hogy biztosítsa lehető legjobb integrációt a csapata munkájának a projekt egészében.
Phil magas beosztásban dolgozott számos fejlesztőcégnél, beleértve a Művészeti Igazgató állását a Maxis South-nál, a Termékfejlesztési Igazgatóságot a Wild Tangent-nél, a Kreatív Igazgatóságot a Glasseye Entertainment-nél és a Művészeti Igazgatói állást az Electronic Arts-nál.
Amikor nem ijesztő szörnyekkel és testes hősnőkkel játszik, Phil élvezi a piszmogást a boltokban, a kalandozást a vidéken.
David Glenn – Művészeti igazgató
Dave Glenn nyolc évig volt tagja a játékiparnak, és a munkája a Diablo-franchise-on hozzájárult a látványvilág megalkotásához és annak a világnak a sötét érzetéhez. Különleges munkája azonnal felismerhető a világ játékosai számára. Dave volt a vezető Background Artist mind a Diablo II és a kiegészítő, a Lord of Destruction esetében. Építészeti mesterdiplomája a Virgina Tech-től szilárd alapot jelent ahhoz, hogy fantasztikus, mégis hihető épületeket tervezzen, amelyek egységessé teszik azt a világot. Mielőtt kézjegyét hagyta a Diablo sorozaton, Dave számos 3D-s építészeti tárgyat készített a SimCity 3000-hez, mikor szállítóként dolgozott a Maxisnál.
Amikor nem óvatoskodva játékvilágokon mesterkedik, Dave megtalálható az országutakon száguldozva a saját Flagship-narancszínre festett Yamaha R6 versenymotorján.